Doprava

Naším základním cílem je osobní přístup ke každému zákazníkovi a k jeho požadavkům. Naší prioritou je maximální spokojenost zákazníka. Tuto spokojenost mimo jiné vytváří i rychlost a kvalita dodání objednaného zboží.

Průměrná doba doručení zboží je cca 2 - 3 pracovní dny od objednání za předpokladu, že všechny položky jsou skladem. Pokud položky nejsou skladem, či jsou vyprodány, budete domluvena individuální doba dodání.

 

objednávka do 3000 Kč  ZDARMA  129 Kč
objednávka nad 3000 Kč   ZDARMA   ZDARMA

 

Všechny balíky jsou důkladně zabaleny, aby byly chráněny proti nárazu, a pojištěny proti vykradení či ztrátě.

V případě, že hodnota objednávky přesáhne hranici 3.000,- Kč včetně DPH je dopravné ZDARMA. Doprava zdarma neplatí pro nadměrné zboží. O této skutečnosti vždy zákazníka předem informujeme.

Zboží zasíláme pouze v rámci ČR. Zboží do jiných zemí zasíláme pouze po předchozí písemné dohodě.

Prodejce si vyhrazuje právo provést změnu dopravce bez výslovného upozornění zákazníka a to v případě, že zásilka svým rozměrem, svojí váhou či povahou nesplňuje přepravní podmínky zákazníkem vybraného dopravce. Zvolen bude takový dopravce, který má možnost zásilku přepravit na místo určení. V případě, že tímto krokem dojde ke změně celkové ceny zásilky, bude zákazník prodejcem na tuto skutečnost upozorněn a požádán o její odsouhlasení.

 

    Osobní odběr Hlučín

Naše sídlo v Hlučíně je tu pro vás každý všední den od 17:00 do 19:00 hodin. Výdejní místo naleznete v Hlučíně na ulici Moravské 35.

Proč je osobní odběr  výhodný?

1. Osobní odběr je zcela ZDARMA.
2. S radostí Vás obsloužíme po předchozí domluvě i mimo pracovní dobu.

Objednávky jsou k odběru připraveny po dobu 7 kalendářních dnů. Po této době objednávku stornujeme. Na výdejním místě nepříjímáme platební karty.

 

Uvedené ceny dopravy již obsahují DPH dle platné legislativy.

 

    PPL přepravní společnost

Doručení společností PPL je rychlý a pohodlný způsob doručení až do Vaší ruky. Rozvážka probíhá každý pracovní den mezi 8:00 a 18:00 hodinou.

Proč je přepravní společnost PPL tak výhodná?

1. Zásilku vám kurýr doručí přímo na vámi určenou adresu - domů nebo do zaměstnání.
2. Máte možnost se s kurýrem dohodnout na konkrétním čase doručení.
3. Máte možnost uhradit balík na dobírku nejen v hotovosti, ale i platební kartou.

Pokud máte zváštní požadavky na čas přijezdu kurýra, vepiště je prosím do poznámky při odeslání objednávky, vyjdeme Vám maximálně vstříc.

Sledování balíku PPL 

 

Způsoby platby

 

  1. Platba na místě - hotově
  2. Dobírka – platba přímo dopravci při převzetí zásilky
  3. Platba předem – platba převodem na účet na základě proforma faktury. Zde se čeká, až platba dorazí na náš účet a následně zboží expedujeme nebo připravujeme k vyzvednutí a nebo odeslání.

 

POKYNY PRO PLATBU PŘEDEM

Pokud jste ve svých předvolbách v objednávce zvolili platbu předem, tak celkovou částku za objednávku včetně ceny za přepravu zaplaťte na číslo účtu u Fio banky:
 
Číslo účtu: 2300427232 / 2010
IBAN: CZ9320100000002300427232
Variabilní symbol: číslo objednávky POZOR, nutné pro správnou identifikaci platby !!
Poznámka: Vaše jméno
 
 
 
 

Často kladené otázky

 

Dotaz: „Objednal jsem si zboží, jak zjistím, kde se nachází moje zásilka?“

Odpověď: Na stránkách přepravní společnosti vyplňte v číslo balíku Vaší zásilky, které jste od nás obdrželi emailem po dokončení objednávky. Po potvrzení ihned zjistíte, aktuální stav vaší zásilky. Pokud číslo zásilky nemáte nebo potřebujete pomoci, kontaktujte nás na tel.: +420 603 404 051 nebo e-mailem na info@e-mim.cz

 

Dotaz: "Zásilka mi přišla poškozená. Jak mám postupovat dále?"

Příjemci zásilky je doporučeno při převzetí si zásilku prohlédnout a při zjevných a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat přímo u přepravce. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být ihned sepsán Zápis o škodě. Další manipulace s poškozenou zásilkou musí být provedena v souladu s pokyny přepravce.

Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná a toto poškození příjemce zjistí až po odjezdu přepravce, pak bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 2 pracovních dnů ode dne doručení zásilky je příjemce povinen zásilku reklamovat u přepravce. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení.